侯官

她大路他二路都是他路囧
Somewhere Only We Know - Lily Allen

香芋年糕:

这个唱过《fuck you》
和《Air Balloon》的姑娘,
声音灵动的想要钻进你我的心隙,
弥补孤独的漏洞。

I walked across an empty land,
我走过一片荒原,
I knew the pathway like the back of my hand,
这条小路我了若指掌,
I felt the earth beneath my feet,
真切的感受到世界就在脚下,
Sat by the river and it made me complete,
溪边静憩 完全沉下心来,
Oh simple thing where have you gone,
昔日的单纯美好何处可觅,
I'm getting tire and I need someone to rely on,
我已日益苍老,需要有人依靠,
I came across a fallen tree,
我从一棵倾倒的树旁走过,
I felt the branches of it looking at me,
感觉那残枝断叶正凝视着我,
Is this the place we used to love?
这就是我们曾经相恋的地方吗,
Is this the place that I've been dreaming of?
这就是我们魂牵梦绕之处吗,
Oh simple thing where have you gone,
昔日的单纯美好何处可觅,
I'm getting old and I need something to rely on,
我垂垂老去 需要老有所依,
And if you have a minute why don't we go,
若你有些许闲暇 何不同我启程,
Talk about it somewhere only we know?
聊聊那个只有我们知道的地方,
This could be the end of everything,
也许从此可以做个了断,
So why don't we go,
那我们为何还未出发呢,
Somewhere only we know?
一同去往那个只有我们知道的地方,
Somewhere only we know?
一同去往那个只有我们知道的地方,
Oh simple thing, where have you gone?
昔日的单纯美好何处可觅,
I'm getting old and I need someone to rely on,
我垂垂老去 需要老有所依,
So tell me when you're gonna let me in,
告诉我 你何时会向我敞开心扉,
I'm getting tired and I need somewhere to begin,
我心力憔悴 需要从头再来,
and if you have a minute why don't we go,
若你有些许闲暇 何不同我启程,
Talk about it somewhere only we know?
聊聊那个只有我们知道的地方,
This could be the end of everything,
也许从此可以做个了断,
So why don't we go,
那我们为何还未出发呢,
Somewhere only we know,
一同去往那个只有我们知道的地方,
Somewhere only we know,
一同去往那个只有我们知道的地方。

评论

热度(6)