侯官

她大路他二路都是他路囧
Hush - Jonas David

Outlier:

Hush-Jonas David


I see every smile you fake
你总在强颜欢笑
Watching me know
看啊我是知道的
Who I am
我想我在你心中是怎样的位置呢
But I am the one that you`ll regret
要是你挖开我的心底的话也会遗憾的吧
Every start feels like an end
你我为何还没开始就结束

Hush Hush my love
啊我对你的爱恋像小河静静流淌
You will find it
你会发现它的吧
You will find it
会不会这么一天你也爱上我

Hush Hush my love
每个寂静的夜晚你在我的心田徜徉
The moon will fight it
明亮的月光照耀让我自知己身的孤独
And I'm beside this
我就这样静倚床畔回想着你的一举一动

I face every storm you send
我曾无数次艰难地平复你在我心内掀起的波澜
On your dark side shivers end
你给予我的却只有那仿佛依附阴暗面的颤抖
I'm the one that wont repent
虽然我不会明里显露
Every try is empty handed
每一次失败的尝试教我心碎

Hush Hush my love
寂静失落啊我孤苦无依的爱
You will find it
你会发现我卑微而纯粹的爱你的心吧
You will find it
你会发现的吧

Hush Hush my love
安静吧任其凋落吧我的爱
The moon will fight it
我对着月怀想你倾诉苦衷一切
The moon will fight it
只有那皎皎明月才了解我的心

Hush Hush
隐藏着不让你知道
Hush Hush
这表面的安宁下对你的爱让我苦痛
Hush Hush
面对你我只是故作冷静
Hush Hush
我保持平静不常言语

Hush Hush
我极力安分不做多的要求
Hush Hush
我惟愿默默看着你
Hush Hush
静静地凝望
Hush Hush
静静地守候着你

Hush Hush my love
啊我对你的爱恋像小河静静流淌
You will fight it
也许有一天你会知道
You will fight it
你一定会知道的吧

Hush Hush my love
静悄悄啊就这么凋零么我的爱
The moon will fight it
每个夜晚我望着月亮想念你
I'm beside this
我孤独的坐在星河之畔

My love
我会一直想你
My love
因为我深深地爱着你
My love
我爱你
My love
你是我的唯一
My love
你是我的全部
My love
我是那么那么的爱你
My love
那么那么的爱你

歌词来自网易云音乐

评论

热度(5)