侯官

她大路他二路都是他路囧
Strangers (Nurko Remix) - Nurko、Emily Vaughn

小豆之家:

I can't live for you
我不能为你而活
But you know I wish I could
但你知道我希望我能
Part of me died for you
我的一部分为你而死
And I think it's gone for good
我认为它已经一去不复返了
I can stay around, I can stay around
我可以留下来,我可以留下来
But I wish I could
但我希望我能

I can't live for you
我不能为你而活
I can't live
我不能活
I tried
我试着
You can't deny that
你不能否认
I tried
我试着

We'll talk when we're older
等我们长大了再摆(聊)
And when we've been sober
当我们清醒的时候
Pretend that we're not strangers
假装我们不是陌生人
And start over then
然后重新开始
Swear the time between us is
发誓我们之间的时间是
All I really need but
我真正需要的只是
That won't make this easy
这并不容易
In the end
最后
We can round and round again
我们可以一圈又一圈

Easier to hate me
容易恨我
Tell yourself you've got nothing to miss
告诉自己你没什么可错过的
Say that you forgave me
说你原谅了我
Why can't you remember me like you did
你为什么不能像以前那样记得我
Before we fell apart
在我们失败
Acknowledge all the flaws
承认所有的缺陷
I don't know wanna start
我不知道要不要开始
I can't live for you
我不能为你而活
No
不得干(不!)
I tried
我试着
You can't deny that
你不能否认
I tried
我试着

We'll talk when we're older
等我们长大了再摆(聊)
And when we've been sober
当我们清醒的时候
Pretend that we're not strangers
假装我们不是陌生人
And start over then
然后重新开始
Swear the time between us is
发誓我们之间的时间是
All we really need but
我们真正需要的只是
That won't make this easy
这并不容易
We can round and round again
我们可以一圈又一圈

Round and round again
一轮又一轮
But it's all in my head
但这都在我脑子里
We can round and round again
我们可以一圈又一圈
We can round and round again
我们可以一圈又一圈
Round and round again
一轮又一轮
We can round and round again
我们可以一圈又一圈
But it's all in my head
但这都在我脑子里

We'll talk when we're older
等我们长大了再聊
And when we've been sober
当我们清醒的时候
Pretend that we're not strangers
假装我们不是陌生人
Swear the time between us is
发誓我们之间的时间是
All we really need but
我们真正需要的只是
That won't make this easy
这并不容易
We can round and round again
我们可以一圈又一圈

Round and round again
一轮又一轮
We can round and round again
我们可以一圈又一圈
But it's all in my head
但这都在我脑子里
We can round and round again
我们可以一圈又一圈
Round and round again
一轮又一轮
We can round and round again
我们可以一圈又一圈
But it's all in my head
但这都在我脑子里

小豆之家敬上!

评论

热度(16)