侯官

她大路他二路都是他路囧
Like New Year's Day (Edit) - Hammock、Matthew Ryan

小豆之家:

It looks like rain
好像要下雨了
And that's fine with me
我喜欢下雨
it's like we've been living
就像我们一直活着
On the sun lately
近来在阳光下
I want to dance
我很想跳舞
With your wet skin
伴着你湿漉的皮肤

As the world disappears
任世界消失
And daylight ends
白日终止
You're perfect air
你就是最完美的
Like New Year's Day
就像新年第一天
And like New Year's Day
就像元旦一样
We go away
我们离去
I say your name
我呼唤你的名字
I cross my heart
向你发誓
I'd be forsaken
我将被抛弃
If we were to part
如果我们要分离
I'm not faking
我没有作假
I'm not stealing
我没有说谎
I'm in love with a feeling
我坠入情网
I'm not faking
我没有作假
I'm not stealing
我没有说谎
I'm in love with a feeling
我已坠入情网
I've learned the hard way
我知道很艰难
It's hard to make love stay
让爱永存很艰难
But if we could
但是如果我们
Then we should
如果我们可以
If you'd agree
如果你愿意
To stay with me
留在我身边
If only you would
只要你愿意
Then that'd be good
那一切都会很好
An airplane glides
飞机滑过
Over frozen hills
冰山
A vapor trail
留下水汽痕迹
There's ice on the sill
窗台结冰
But here's it's warm
但这里依旧温暖
And she's downstairs
她在楼下
I think I'll stop
我应该关上窗
And go down there
下楼去
We'll pour some tea
我们会一起喝茶
She'll smile at me
她会对我微笑
A spoonful of salt
加一匙盐
With pure honey
到纯蜂蜜里
A metaphor
一个隐喻
For dark with light
关于黑暗与光明
It's always dusk
总是昏暗的
But that's alright
但那都没事
I'm not faking
我没有作假
I'm not stealing
也没有说谎
I'm in love with a feeling
我已坠入情网
I'm not faking
我没有作假
I'm not stealing
也没有说谎
I'm in love with a feeling
我已坠入情网
I've learned the hard way
我知道那很难
It's hard to make love stay
让爱停留很艰难
But if we could
但是如果我们可以
Then we should
如果我们可以
If you'd agree
如果你愿意
To stay with me
和我在一起
If only you would
只要你愿意
Then that'd be...
那将...
I'm not faking
我没有 作假
I'm not stealing
我没有说谎
I'm in love with a feeling
我已坠入情网
I've learned the hard way
我知道那很难
It's hard to make love stay
让爱停留很艰难
But if we could
但是如果我们
Then we should
如果可以
If you'd agree
如果你愿意
To stay with me
伴我左右
If only you would
只要你愿意
Then that'd be...
那一切都...
If only you would
只要你愿意
If only you would
只要你愿意
If only you would
只要你愿意
Then that'd be good
那一切都会很完美

小豆之家敬上!

评论

热度(18)