侯官

她大路他二路都是他路囧
Save Me - DEAMN

未果寻病终:

Get me oh

抓住我的心,哦

Get me oh oh

得到我的全部,哦

I see the light inside your eyes

我看到你眼中璀璨的星光

You make me feel like

你让我感觉

I'm awake

我还清醒

I don't know why you make me shine

我不知道你为何让我绽放光彩

like a star in the sky

像天空中的繁星

I'm ok

我很好

 

I wanna take a breathe

我想深吸一口气

I'm falling in love

我已坠入爱河

I'm falling in love

我已经爱上你

I wanna hold your hand

我想紧握你的手

Don't leave me alone

不要留我孤独一人

Don't leave me alone

不要离我而去

 

You get me high oh yeah

你让我兴奋起来

Be by my side

当你在我的身旁

Baby yeah

宝贝,耶

Only you can save me

只有你能拯救我

Only you can save me

只有你能将我从黑暗中救赎

Get me oh oh

抓住我的心,哦

Get me oh oh yeah

得到我的全部,哦

Get me oh oh oh (Get me)

占据我,哦,哦

You can save me

你能拯救我

Get me oh oh

抓住我的心,哦

Get me oh oh yeah

得到我的全部,哦

Oh yeah

哦,耶

 

I hold you tight

我紧紧拥住你

You blow my mind

你让我意乱情迷

Like a bottle of wine

像一杯红酒

I'm insane

我失去了理智

I come alive

我的激情被点燃

You drive me wild

你让我变得狂野

When I kiss you at night

当我们在夜晚亲吻

I'm ok

我很好

 

I wanna take a breathe

我想深吸一口气

I'm falling in love

我已坠入爱河

I'm falling in love

我已坠入爱河

I wanna hold your hand

我想紧握你的手

Don't leave me alone

不要留我孤独一人

Don't leave me alone

不要离我而去

 

You get me high oh yeah

你让我兴奋起来

Be by my side

当你在我的身旁

Baby yeah

宝贝,耶

Only you can save me

只有你能拯救我

Only you can save me

只有你能将我从黑暗中救赎

Get me oh oh

抓住我的心,哦

Get me oh oh yeah

得到我的全部,哦

Get me oh oh oh (Get me)

占据我,哦,哦

You can save me

你能拯救我

Get me oh oh

抓住我的心,哦

Get me oh oh yeah

得到我的全部,哦

Oh yeah

哦,耶

 

You get me high oh yeah

你让我兴奋起来

Be by my side

当你在我的身旁

Baby yeah

宝贝,哦

Only you can save me

只有你能拯救我

Only you can save me

只有你能将我从黑暗中救赎

Get me oh oh

抓住我的心,哦

Get me oh oh yeah

得到我的全部,哦

Get me oh oh oh (Get me)

占据我,哦,哦

You can save me

你能拯救我

Get me oh oh

抓住我,哦

Get me oh oh yeah

抓紧我,哦,耶

Oh yeah

哦,耶

Get me oh oh

抓住我,哦

Get me oh oh yeah

抓紧我,哦,耶

Get me oh oh oh (Get me)

从不放手,哦,哦

You can save me

你能拯救我

Get me oh oh

抓住我的心,哦

Get me oh oh yeah

得到我的全部,哦

Oh yeah

哦,耶

(Save me)

(拯救我)


评论

热度(22)