侯官

她大路他二路都是他路囧
Eagle Eyes (Original Mix) - Felix Jaehn、Lost Frequencies & Linying

小豆之家:

Oh oh ah my eagle eyes,
oh,我鹰一样的眼睛
My my my eagle eyes
我鹰一样的眼睛
Marching down the street
我轻快的步伐
In my lightning feet
在街头巡视
And the shine's too fine to be real
这光芒美的不真实
Fake it so I care for the glisten and the glare
遮住它我就不觉得反光和炫目

And now it's glare
而现在变得清晰
Something I'm starting to feel
我开始察觉到一些事情
Oh oh ah my eagle eyes,
oh,我鹰一样的眼睛
My my my eagle eyes
我鹰一样的眼睛
I caught a glimpse with my eagle eyes
我锐利的眼睛瞥到一处
Left it up to the great wide open
离开它到大门敞开的地方
To find out the places I'd be
找到我最后的归宿
In my sleep they were growing all the time
他们在我梦里肆意生长
And now they've grown too far from me
而现在,他们将长大离我远走
Didn't know how to wait out the ages
不知道该如何让年岁静止
So I wrecked my only way through
所以我将杀出属于自己的路
Blind bravery forgets the wars it wages
盲目的勇敢忘了自己是战争的源头
But I'll fight just to see if it's true
但我将试着 检验它的真实性
Left it up to the great wide open
离开它到大门敞开的地方
To find out the places I'd be
找到我最后的归宿
In my sleep they were growing all the time
他们在我梦里肆意生长
And now they've grown too far from me
而现在,他们将长大离我远走
Didn't know how to wait out the ages
不知道该如何让年岁静止
So I wrecked my only way through
所以我将杀出属于自己的路
Blind bravery forgets the wars it wages
盲目的勇敢忘了自己是战争的源头
But I'll fight just to see if it's true
但我将试着 检验它的真实性
Oh oh ah my eagle eyes,
oh,我鹰一样的眼睛
My my my eagle eyes
我锐利的眼睛
Oh oh ah my eagle eyes,
oh,我鹰一样的眼睛
My my my eagle eyes
我锐利的眼睛
Oh oh ah my eagle eyes,
oh,我鹰一样的眼睛
My my my eagle eyes
我锐利的眼睛
Oh oh ah my eagle eyes,
oh,我鹰一样的眼睛
My my my eagle eyes
我锐利的眼睛

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!


评论

热度(14)