侯官

她大路他二路都是他路囧
Start A Riot - BANNERS

庭燎:

2月23日,阴。

今天至少完成了一件事。


Start A Riot

by Banners


作曲 : Michael Nelson/Stephen Kozmeniuk/Todd Sherman Clark
作词 : Michael Nelson/Stephen Kozmeniuk/Todd Sherman Clark
I will march down an empty street like a ship into the storm
我会在空旷的街道前行像一艘驶入狂风暴雨中的船
No surrender, no retreat
绝不投降,绝不后退
I will tear down every wall
我会拆毁每一堵墙
Just to keep you warm
只为让你温暖

Just to bring you home
只为带你回家
I will burn this city down for a diamond in the dust
我会焚烧这座城池只为尘埃中的一枚钻石
I will keep you safe and sound when there's no one left to trust
当无人可信时我会确保你安然无恙
Will you take my hand?
你会握住我的手吗
We can make our stand
全力抗敌
If your world falls apart
如果你的世界崩塌
I'd start a riot
我会发动暴乱
If night falls in your heart
如果夜幕在你心中降临
I'd light the fire
我会燃起火焰
In the dark, when you sound the alarm
黑暗中,当你鸣响警报
We'll find each other's arms
我们会找到彼此的臂弯
For your love, all you are
为了你的爱,你的所有
I'd start a riot
我会发动暴乱
I will wade through the fire and smoke like sunlight through the haze
我会穿过烟与火就像阳光拨开阴霾
I will fight till the flag waves white until my dying days
我会战斗到最后一刻
Through the bombs and blasts
在炮火中
We will take it back
夺回一切
If your world falls apart
如果你的世界崩塌
I'd start a riot
我会发动暴乱
If night falls in your heart
如果夜幕在你心中降临
I'd light the fire
我会燃起火焰
In the dark, when you sound the alarm
黑暗中,当你鸣响警报
We'll find each other's arms
我们会找到彼此的臂弯
For your love, all you are
为了你的爱,你的所有
I'd start a riot
我会发动暴乱
I'd start, I'd start a riot
我会,我会发动暴乱
I'd start, I'd start a riot
我会,我会发动暴乱
I'd start, I'd start a riot
我会,我会发动暴乱
I'd start, I'd start a riot
我会,我会发动暴乱
Ooh
Ooh
Ooh
Ooh
If your world falls apart
如果你的世界崩塌
I'd start a riot
我会发动暴乱

贡献翻译:FCheung

 

评论

热度(11)