侯官

她大路他二路都是他路囧
How Deep Is Your Love - The Bird And The Bee

一个人:

梦幻的《How Deep Is Your Love》

I know your eyes in the morning sun
在朝阳中,我懂你的眼神
I feel you touch me in the pouring rain
倾盆大雨中,我感觉到你的触摸
And the moment that you wander far from me
当你在远方流浪的时刻
I wanna feel you in my arms again
我想要你再回我怀裡
Then you come to me on a summer breeze
然后,你在夏日微风中向我走来
Keep me warm in your love
让我在你的爱中感到温暖

Then you softly leave
之后,你又温柔的离去
And it's me you need to show
你必须告诉我
How deep is your love
你的爱有多深
How deep is your love
你的爱有多深
How deep is your love
你的爱有多深
I really mean to learn
我真的很想明白
'Cause we're living in a world of fools
因为我们活在愚人的世界裡
Breaking us down
我们将会分开
When they all should let us be
只要他们想那样做
We belong to you and me
我们属于彼此
I believe in you
我完全信任你
You know the door to my very soul
你知道通往我灵魂的门
You're the light in my deepest darkest hour
最阴暗的时刻,你就是我的光
You're my saviour when I fall
当我坠落,你拯救了我
And you may not think I care for you
你也许不认为我在乎你
When you know down inside that I really do
当我真的关心你的时候
And it's me you need to show
你必须告诉我
How deep is your love
你的爱有多深
How deep is your love
你的爱有多深
How deep is your love
你的爱有多深
I really mean to learn
我真的很想明白
'Cause we're living in a world of fools
因为我们活在愚人的世界裡
Breaking us down
我们将会分开
When they all should let us be
只要他们想那样做
We belong to you and me
当你在远方流浪的时刻
La...La...La...
La...La...La...


Then you come to me on a summer breeze
然后,你在夏日微风中向我走来
Keep me warm in your love
让我在你的爱中感到温暖
Then you softly leave
之后,你又温柔的离去
And it's me you need to show
你必须告诉我
How deep is your love
你的爱有多深
How deep is your love
你的爱有多深
How deep is your love
你的爱有多深
'Cause we're living in a world of fools
因为我们活在愚人的世界裡
Breaking us down
们将会分开
When they all should let us be
只要他们想那样做
We belong to you and me
我们属于彼此

How deep is your love
你的爱有多深
How deep is your love......
你的爱有多深


评论

热度(14)