侯官

她大路他二路都是他路囧
I'm On Fire - Kate Tucker

一个人:

明快的轻摇滚

《I'm On Fire》

Hey,little girl,is your daddy home?
小女孩,你的爸爸回家了吗
Did he go away and leave you all alone?
他是不是离开留你孤身一人?
I got bad desire
我有种强烈的渴望
Oh-oh-oh,I'm on fire
我已烈火焚身
Tell me now, baby, is he good to you?
告诉我小女孩,他对你好吗?
Can he do the things that I do?
能为你做我做不到的事吗?

I can take you higher
我能让你感受极致
Oh-oh-oh,I'm on fire
我已烈火焚身
It's sometimes like someone took a knife, baby, edgy and dull
有时候好像有人拿着一把可爱的刀
And cut a six-inch valley through the middle of my soul
在我的灵魂上切出六英尺的伤口
At night I wake up with the sheets all wet
有时候在半夜醒来手边是湿透的纸巾
And a freight train running through the middle of my head
从来没觉得呼啸的火车能够让我躲避一切
Only you can cool my desire
只有你能够唤醒我的欲望
Oh-oh-oh, I'm on fire
我已烈火焚身
Oh-oh-oh



评论

热度(10)