侯官

她大路他二路都是他路囧
Forgettable - Daktyl、Evan Mellows

小豆之家:

Nourish my heart
滋养我的心
Caress my mind
抚慰我的心
Anytime
随时
Everytime
每时每刻
She kept me waiting
她让我久等了
So impolite
如此不礼貌

Simple times
笨蛋的时间
Simple times
笨蛋的时间
For, for, forgettable
为了 遗忘
For, for, forgotten life
为了 遗忘生活
For, for, forgettable
为了 遗忘
For, for, forgotten life
为了 遗忘生活

Nourish my heart
滋养我的心
Caress my mind
抚慰我的心
Anytime
随时
Everytime
每时每刻
He kept me waiting
她让我久等了
So impolite
如此不礼貌
Simple times
笨蛋的时间
Simple times
笨蛋的时间
For, for forgettable
为了 遗忘
For, for, forgotten life
为了 遗忘生活
For, for, forgettable
为了 遗忘
For, for, forgotten life
为了 遗忘生活

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(26)