侯官

她大路他二路都是他路囧
Just Like Heaven - Katie Melua

小豆之家:

Show me how you do that trick
让我看看你是怎么玩那个把戏的
The one that makes me scream he said
就是那个让我尖叫的,他说
The one that makes me laugh he said
也让我笑得肚子疼的那个
And threw his arms around my neck
然后他用他的胳膊搂住了我
Show me how you do it
让我看看你是怎么做到的
And I promise you I promise that
我答应你我保证

I'll run away with you
我会和你私奔
I'll run away with you
我会和你私奔
Spinning on that dizzy edge
在眩晕的边缘一直旋转
I kissed his face and kissed his head
我亲吻了他的脸颊和额头
And dreamed of all the different ways I had
我想了好多不同的方法
To make him glow
让他能够高兴
Why are you so far away' he said
你为什么总是在逃避 他说
Why won't you ever know that I'm in love with you
你难道不知道我一直都很爱你
That I'm in love with you
我一直在爱着你
You' soft and only
温柔又出众
You'lost and lonely
失落又孤独
You' strange as angels
你像天使一样那么陌生
Dancing in the deepest oceans
在最深的海底跳舞
Twisting in the water
在水中扭曲着身体
You're just like a dream
你就像是一个梦
You're just like a dream
你就像是一个梦
Daylight licked me into shape
日光照出了我的身形
I must have been asleep for days
我一定睡了好几天
And moving lips to breathe his name
张开口轻唤着他的名字
I opened up my eyes
我张开了双眼
And found myself alone
发现只有自己
Alone alone above a raging sea
独自一人独自在汹涌的大海
That stole the only boy I loved
偷走了我唯一爱着的男孩
And drowned him deep inside of me
把他淹没在我内心深处
You' soft and only
温柔又出众
You' lost and lonely
失落又孤独
You' just like heaven
你就像是天堂一样
You' soft and only
温柔又出众
You' lost and lonely
失落又孤独
You' just like heaven
你就像是天堂一样

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(13)