侯官

她大路他二路都是他路囧
Something for Your M.I.N.D. - Superorganism

小豆之家:

I know you think I'm a psychopath
我知道你觉得我是个神经病患者
A Democrat lurking in the dark
是个躲在暗处的民主党人
This sucks I'm the K-mart soda jerk
其实我只是个爱凯马特超市汽水的混蛋
Cirque du trash I kept the stash
垃圾的马戏团
Of cocoa candy straight from Japan
我藏匿著日本的可可糖
Hologram Anne she was never as near
全息像的安妮从没这么靠近过

I think you know what I need to get by
我觉得你知道我需要什么过活

Something for your mind
某些为了你思想的事物
(mind) mind (mind) mind (mind)
(想法)思维(理智)头脑(心神)
Something for your mind
某些为了你思想的事物
(mind) mind, mind (mind)
(脑海)主意,精神(意见)
Something for your mind
某些为了你思想的事物
(무엇인가 정신에 집어넣으세요. 마음에 어떤 것 필요합니까?정신에 집어넣으세요.)
(把一些东西放在心上,那什么是你心之所向?)
Something for your
某些事物为了你的
(무엇인가 정신에 집어넣으세요. )
(把一些东西放在心上。)
Mind (mind)
思想(精神)
(무엇인가 정신에 집어넣으세요. )
(把一些东西放在心上。)
Something for your, for your
某些事物为了你的,为了你的
M, I
M, I
M, I, N, D
M, I
M, I
M, I, N, D


I know you think I'm a sociopath
我知道你认为我是个反社会者
'My lovely prey', I'm a cliche
“我可爱的猎物”,我是个陈词滥调的人
Make way I'm in my Pepsi-mood
快让路,我现在是百事可乐心情
Mama needs food how about a barbeque
妈妈需要食物,那么烤肉如何呢
For us the bourgeoisie, so carefree
对于我们中产阶级来说多无忧无虑
Remember when we?
还记得我们什么时候?
I don't know what you need to get by
我不知道你需要什么过活

Something for your mind
某些为了你思想的事物
(mind) mind (mind) mind (mind)
(想法)思维(理智)头脑(心神)
Something for your mind
某些为了你思想的事物
(mind) mind, mind (mind)
(脑海)主意,精神(意见)
Something for your mind
某些为了你思想的事物
(무엇인가 정신에 집어넣으세요. 마음에 어떤 것 필요합니까?정신에 집어넣으세요.)
(把一些东西放在心上,那什么是你心之所向?把它放在你的脑海里。)
Something for your
某些事物为了你的
(무엇인가 정신에 집어넣으세요. )
(把一些东西放在心上。)
Mind (mind)
思想(头脑)
(무엇인가 정신에 집어넣으세요. )
(把一些东西放在心上。)
Something for your, for your, for your
某些事物为了你的,为了你的,为了你的

M, I
M, I
M, I, N, D
M, I
M, I
M, I, N, D

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(18)