侯官

她大路他二路都是他路囧
Young Hearts - NoMBe

庭燎:

6月13日,晴。

淡定,淡定!


Young Hearts

by NoMBe


Say all you want
诉说你想要的
Girl, you are an angel
女孩,你是个天使
Much better then you know, girl
你知道你比这好得多,女孩
You see, you're all that I want
你瞧,你就是我想要的一切
You had me at hello
你对我笑脸相迎
Girl, I almost fainted
女孩,我几乎魂颠梦倒

Too much for my young heart and soul
我脆弱的心灵和灵魂承受太多
To bear to feel
难以抑制对你的感觉
I want to get away
我想要逃离
Please say that you want to
请告诉我你想要的
The places we could go
我们可以去的地方
Are all posh and green
那里绿草锋芒
I'll pay for the gas
愿为这沁人心脾的空气倾其所有
We'll head for the hills
我们朝着群山迸进
And it could be amazing
眼前景色是那样惊艳万分
Ooh, I can taste it
噢,我会好好回味这一切
The only thing I'm gauging
这是我唯一能察觉到东西
Is how you feel
就是你的身同感受
Ooh, is there something that you need to have?
噢,这里是否有你需要的东西
If it's indispensable, something I can get arrested for
如果它是不可或缺的,或许我可逮捕它
You got it, shorty say the word
女人说你得到了它
Hell and bloody murder, ain't no mountain high
地狱和血腥的屠杀,山高路远
And hurdles are unheard of, you're worth it
前所未闻的艰难险阻,担任就值得去尝试
So teach me how to be all that you want
所以教我如何去变成你想要的一切

贡献翻译:肥茵-

评论

热度(6)