侯官

她大路他二路都是他路囧
Angel - Mona Lisa

________Mr ╮:

歌曲〃天使

艺术家〃蒙娜丽莎

曲风〃Indie Pop,R&B

专辑〃Angel



美国双胞胎姐妹组合Mona Lisa出道首单《Angel》。... 


Talk to me what you're hiding
告诉我你所隐瞒的
Tell me what you've done to me
告诉我你曾对我做了什么
Thought we were best friends
曾以为我们是最好的朋友
But I guess I was wrong
但我想我错了
Was she really worth it?
她真的值得你这样
to mess up what you had with me
搅乱你我之间的感情

I thought that that you love me
我曾以为你爱我
But I guess I was wrong
但我想我错了
How u can say what you want boy
不管你怎么说出你想要的是我
But you'll never gonna get me again
你都永远不会再拥有我
I bet you didn't think
可能你从未想过
I'll catch you in lie
我会发现你的谎言
And even though it hurts me
虽然它深深伤害了我
I got to say goodbye
我该说再见了
I'm tired of screaming
我已疲乏于哭泣
Somebody help me
谁来帮帮我
My heart is bleeding
我的心在滴血
Somebody save me
谁来救救我
Send me an angel, angel angel
送我一个天使
So don't say that you're sorry
所以别再说对不起
Cause your sorrys don't mean nothing to me
因为你的道歉对我一文不值
You thought you could play me
你以为你可以玩弄我
But I guess you were wrong
但我想你错了
So grab your stuff boy don't hesitate
所以别再犹豫拿上你的东西滚蛋
You're wasting time stop your crying
停止你的哭泣 你在浪费时间
Cause you know boy is too late
因为你该知道 现在为时已晚
You think I still love you
你以为我还爱着你
Boy you are so wrong
你真的错得离谱
And you can say what you want boy
你依然可以说出你想要的是我
But you'll never gonna get me again
但你永远不会再拥有我
I bet you didn’t think
可能你从未想过
I’d catch you in lie (Catch you in a lie)
我会发现你的谎言
And though it hurts me
虽然它深深的伤害了我
I got to say goodbye(Say goodbye)
是时候说再见了
I’m tired of screaming
我已厌恶了哭喊
Can Somebody hear me?(Can somebody hear me?)
谁能听到
My heart is bleeding
我的心在滴血
Can somebody save me?
谁能救我
(Can somebody save me?)
谁能救我
Send me an angel, angel, angel
送我一个天使
Angel,
天使
I just want it to love you
我用心来爱你
You went and throw it away
你却将之弃于不顾
Every time I asked you where u was going
每一次我问你去哪里
You ain't have nothing to say
你都无话可说
Someday I'll find me an angel
总有一天 我会找到我的天使
He ain't gonna treat me that way
他绝不会像你一样对待我
So God send me an angel
上帝 请送我一个天使
This is what I pray
那就是我所祈祷的
I’m tired of screaming
我已厌倦了哭喊
Can Somebody hear me?(Can somebody hear me?)
谁能听到
My heart is bleeding(Ohhhhhhhh)
我的心在滴血
Can somebody save me?(Somebody save me)
谁能救我
Send me an angel, angel, angel
送我一个天使









评论

热度(11)