侯官

她大路他二路都是他路囧
The Ocean - Mike Perry、Shy Martin

未果寻病终:

You can be my guided light

你会做我的指路明灯

Keep me

让我

Company in the night

在此夜有所依偎

That's all I need, all I want

那就是我所需要的 我想要的全部

Is for you to stay a little longer now

就是想此刻你能多停留一小会儿

With arms around me, like a border

深拥着我 像是美丽的镶边

Like the air I breathe, I let you in

仿佛我呼吸着的空气 我使你进入我的体内

Keep me warm underneath my skin

在我的肌肤下使我感到温暖

Cause I'm

因为我

Giving in to your touch

我正在给予 触碰的机会

I can never get enough

我永远不会满足

Diving deep into the ocean

深深地潜入你广阔的心海

Ocean

心海

Ocean

心海

Ocean

心海

You can be my safety zone

你会是我安全的天堂

Somewhere I can go when I feel alone

某些地方我会去探寻它们的未知之谜

That's all I need, all I want

那就是我所需要的 我想要的全部

Is to stay a little longer now

就是想此刻你能多停留一小会儿

Arms around me like a border

我围绕着自己就像一个边界

Like and endless stream

仿佛源源不断

You take me in

你将我带进来

To a place that I've never been

到一个我从没去过的地方

Now I'm

此刻我

Giving in to your touch

正听从于你的触摸

I will never get enough

我永远不会满足

Diving deep into the ocean

堕入深海

Ocean

你的心海

Ocean

心海

Ocean

心海


评论

热度(39)