侯官

她大路他二路都是他路囧
Little Wonders - Rob Thomas

不会游泳的🐠🐠:

才要成熟,

却又得老去。

时光,

好不经用!


Little Wonders --Rob Thomas

let it go,
放手吧
let it roll right off your shoulder
从你肩上卸下
don't you know
难道你不知道

the hardest part is over
最艰难的部分已成过去
let it in,
随它吧
let your clarity define you
请你彻底清醒
in the end
最终
we will only just remember how it feels
我们只会记住当时的感受

our lives are made
组成我们生活的
in these small hours
就是这些微小的时刻
these little wonders,
这些小小的奇迹
these twists & turns of fate
这些命运的起起伏伏
time falls away,
时间渐渐流逝
but these small hours,
但这些微小时刻
these small hours still remain
这些微小时刻却常驻我心

let it slide,
听其自然
let your troubles fall behind you
将你的烦忧抛诸脑后
let it shine
让阳光照耀
until you feel it all around you
直到你觉得全身暖洋洋
and i don't mind
我不介意
if it's me you need to turn to
如果你需要我的帮忙
we'll get by,
我们会熬过去
it's the heart that really matters in the end
其实最终的关键还是我们的内心

our lives are made
组成我们生活的
in these small hours
就是这些微小的时刻
these little wonders,
这些小小的奇迹
these twists & turns of fate
这些命运的起起伏伏
time falls away,
时间渐渐流逝
but these small hours,
但这些微小时刻
these small hours still remain
这些微小时刻却常驻我心

all of my regret
我所有的遗憾
will wash away some how
大概总会冲掉
but i can not forget
但我不会忘记
the way i feel right now
我此刻的感受

in these small hours
在这些微小时刻
these little wonders
这些小小的奇迹
these twists & turns of fate
这些命运的起起伏伏
these twists & turns of fate
这些命运的起起伏伏
time falls away but these small hours
时间渐渐流逝,但这些微小时刻
these small hours, still remain,
这些微小时刻却常驻我心
still remain
它们常驻我心
these little wonders
这些小小奇迹
these twists & turns of fate
这些命运的起起伏伏
time falls away
时间渐渐流逝
but these small hours
但这些微小时刻
these little wonders still remain
这些小小奇迹依然存在


评论

热度(16)