侯官

她大路他二路都是他路囧
Soaked Eyes - Adna

小豆之家:

I've been wearing soaked eyes for years now
这么多年我都戴着悲情的面具
Still I'm pretending my heart is old
以此掩饰我已破碎苍老的心
Always letting me in halfway
总是让我在这不彻底的感情里
Before the sudden feeling isn't for you
在发现我真正的感觉不是对你
But for those who just don't know yet
反而是那些陌生的人
Maybe we're the ones who don't know
也许我们并不是对的

Too blinded by the cynicism
只是被这世俗蒙蔽了
We believe we should be grateful for
还为此心存感激
Ah, ah, ah
啊~
Ah, ah, ah
啊~
And I said I wouldn't break again
我不会再被伤害了
Now I spit on what is left
我唾弃以前的我们
And I wonder did I create my own heartbreaks
所以有时会怀疑是我太脆弱了吗
By expecting too much
是因为对未来期待太大了吧
You're the look of a soul so broken
我能感觉到你拥有着破碎的灵魂
It will do anything
但这并不意味着什么
Just to make someone other feel
只会让别人感觉到
more broken than yourself
比你更加的痛苦绝望
Ah, ah, ah
啊~
Ah, ah, ah
啊~
I want to see you again
我想要能再与你相会
And I don't want to see you again
却又不希望与你相会
But I'm afraid I won't ever see anyone else
甚至害怕看到别人了
Though I'll be wearing all that's you
我仍心系与你啊
I can hate you in front of everyone
我可以在别人面前装着我恨你
But in silence I'm still tied by you
但私底下我还爱着你
In silence I still feel the same
在无人的地方感觉还和以前一样
In silence I despise myself
在寂静的夜晚我鄙视自己
Ah, ah, ah
啊~
Ah, ah, ah
啊~
I wonder where somewhere else is now behind
我一直在寻找的地方与我相背而去
Whose ribs it might be
这将会是谁的支柱啊
In you there's need of being needed
对于你来说你需要被爱吧
Cause you never had yourself
因为你是如此的寂寞孤僻
Ah, ah, ah,
啊~
Ah, ah, ah,
啊~
Ah, ah, ah,
啊~
Ah, ah, ah,
啊~
Ah, ah, ah,
啊~
Ah, ah, ah.
啊~

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(7)