侯官

她大路他二路都是他路囧
Behind The Rose - Tom Odell

小豆之家:

Today I met a woman
今天我遇到一个女人
I don't think you know
我想你不认得
She showed me a smile
她冲我微笑
nobody's ever shown
从未有人对我如此
She took off her clothes
她脱下衣衫
and her jacket I fold
我把它们折起来

She told me about somewhere
她告诉我有关于某个地方
behind a rose
在玫瑰花丛后
It's looking out of bed
寻找着床
she said 'seen somebody's clothes'
她说看那有谁的衣服
It's knowing that tomorrow
它知道明天
you're not gonna wake up alone
你将不会独自醒来
It's the feeling of her legs
它是她的腿
upon my bones
在我的骨骼上的感觉
That's the beauty behind the rose
这是玫瑰背后的美
It's walking down the street
它是走在街上
to your old home
走进你的旧屋
It's the feeling of your feet
它是你的脚
on that familiar stone
踩在一块熟悉的石头上的感觉
It's all those little things
它是一切
she does that let you know
让你知道是她做的小事
That's the beauty behind the rose
这是玫瑰背后的美
And once you find it
而一旦你发现它
I know you won't wanna go
我想你不会想离开
You stay up so late
你熬到深夜
You'll fall asleep in your clothes
然后在你的衣服里入睡
You can't take back a song
你不能再改变
once it's been wrote
一旦一首歌被写下
But that's the beauty behind the rose
但这便是玫瑰背后的美

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(14)