侯官

她大路他二路都是他路囧
Keep movin - live - Egil Olsen

音乐随身听:

【独立民谣】Keep Movin - Egil Olsen

选自挪威民谣诗人egil olsen发行于2011年的专辑《Keep Movin - Keep Dreamin》(且行且梦)。

「唱片以keep movin起始,keep dreamin收尾,且行且梦,带你唱游挪威大地,飞到那遥远地方看一看北欧冰川和你的梦想,都不曾融化。」

I dream all day
我整天做梦
Dreamt of my life
梦想着我的生活
I stay awake and dream all night
我彻夜不眠 整夜做梦
I dream about tomorrow and how it will be
我梦想着明天 将来会怎样
I oughta know it's up to me
我应该知道这取决于我
Be who you believe in
成为你相信的某人

Keep moving keep dreaming
继续前进 继续做梦
A dream must just a dream
梦想只能是一个梦
No big deal
没什么大不了
I mean a dream but I keep it real
我意思它虽是一个梦 但我会让它成真
I dream to make it happen,I dream to create
我梦想着它实现 我梦想着去创造
But more and more I dream just to get away
但我越来越多的梦只是为了逃避
Be who you believe in
请成为你相信的某人
Keep moving keep dreaming
继续前进 继续做梦

评论

热度(13)