侯官

她大路他二路都是他路囧
Virgo - Stwo

小豆之家:

irgo - Stwo,Shay Lia

In kendrick's swimming pool
在肯德里克的游泳池

The liquor was so good
这酒口感极好

After party chilling with me drinking with me oh
聚会之后你对我态度冷淡

Love in my mind
我心里的爱慕已然萌芽

Sex in his eyes
你深邃的眸子吸引着我

After party chilling with me drinking with me oh
聚会之后你对我态度冷淡
No time for
再没有时间与你亲近
Love just wanna uh
爱情已变成泡影
Just wanna fuck me yeah ooh ooh
只剩下愚蠢的空想
Love just wanna uh
爱情已变成泡影
Just wanna fuck me yeah ooh
只剩下愚蠢的空想
Love just wanna uh
爱情已变成泡影
Just wanna fuck me yeah ooh
只剩下愚蠢的空想
Love just wanna uh
爱情已变成泡影
Just wanna fuck me yeah ooh
只剩下愚蠢的空想
I told him I am a virgo
我告诉他,我是处女座

He said me too honey
他说我太可爱
See you're the one for me
对我来说,你是独一无二的

I told him I am a virgin
我告诉他,我是处女

He said oh my lady
他说,喔!我的女人
Let me teach you anything
我该教你些什么

I told him I am a virgo
我告诉他,我是处女

He said me too honey
他说我太可爱
See, you're the one for me
对我来说,你是独一无二的

I told him I am a virgin
我告诉他,我是处女

He said, oh my lady
他说,喔!我的女人
Let me teach you anything
我该教你些什么

Let me teach you anything
我该教你些什么

A good vibration
一种美妙的心灵感应
No conversation
尽在不言中

Arouse me give me that feeling you got me oh
被你深深吸引,无法自拔

Wet kiss on a neck
相拥热吻
Soft lips on a chest
让肌肤感受你柔软的唇

Arouse me give me that feeling you got me oh
被你深深吸引,无法自拔
No time for
再没有时间与你亲近

Love just wanna uh
爱情已变成泡影
Just wanna fuck me yeah ooh ooh
只剩下愚蠢的空想
Love just wanna uh
爱情已变成泡影
Just wanna fuck me yeah ooh
只剩下愚蠢的空想
Love just wanna uh
爱情已变成泡影
Just wanna fuck me yeah ooh
只剩下愚蠢的空想
Love just wanna uh
爱情已变成泡影
Just wanna fuck me yeah ooh
只剩下愚蠢的空想
I told him I am a virgo
我告诉他,我是处女座

He said me too honey
他说我太可爱

See you're the one for me
对我来说,你是独一无二的

I told him I am a virgin
我告诉他,我是处女

He said oh my lady
他说,喔!我的女人
Let me teach you anything
我该教你些什么

I told him I am a virgo
我告诉他,我是处女

He said me too honey
他说我太可爱
See you're the one for me
对我来说,你是独一无二的
I told him I am a virgin
我告诉他,我是处女

He said oh my lady
他说,喔!我的女人

Let me teach you anything
我该教你些什么

Let me teach you anything
我该教你些什么

I told you
我已经都告诉你了

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(7)