侯官

她大路他二路都是他路囧
Get Away - Paperwhite

小豆之家:

Make me an offer
帮我个忙吧
One heart for true love
一颗渴望真爱的心
Cards on the table
以及桌上的卡片
Are you ready for this one?
你准备好了吗
Cause this heart's protected
因为这颗心坚不可摧
And it's hanging on
却坚持着,维系着你我

I wanna give in
我想放弃了
But I can't do it on my own
但孑然一身的我无法做到
Oh my, I don't really know if this is alright
哦我的天,我真的不知道这样好吗
But we can take a stab at it
但我们可以伤害它
If you steal my love
如果你偷走了我的心
You have to keep it
你要好好保管它
Oh my, maybe we weren't destined for these late nights
哦我的天,或许我们不适合这种夜晚
But we can work out all of it
但我们最后会解决的
Do you have my heart or no?
你渴望占有我的心吗?
Don't you wanna run?
你难道不想奔跑吗?
I'll get away
我会逃离的
Don't you wanna fly?
你难道不想飞翔吗?
I'll get away
我会逃离的
Don't you wanna
我会逃离的
Don't you wanna
你难道不想
Get away?
逃离吗?
Don't you wanna run?
你难道不想奔跑吗?
I'll get away
我会逃离的
Don't you wanna fly?
你难道不想飞翔吗?
I'll get away
我会逃离的
Don't you wanna
我会逃离的
Don't you wanna
我会逃离的
Get away?
逃离吗?
Call off the search light
关掉搜寻的灯光
We'll find a home
我们会找到栖息之所
You'll hold my heart tight
你会将我的心抱紧
In the pocket of your coat
放在你外套的口袋之中
These weights were lifted
我们好像变轻了,好似会飞起来
But I feel low
但我却失落地掉下去
We had to risk it
我们得冒一次险
To break into the unknown
冲进未知的世界
Oh my, I don't really know if this is alright
哦我的天,我真的不知道这样好吗
But we can take a stab at it
但我们可以伤害它
If you steal my love
如果你偷走了我的心
You have to keep it
你要好好保管它
Oh my, maybe we weren't destined for these late nights
哦我的天,或许我们不适合这种夜晚
But we can work out all of it
但我们最后会解决的
Do you have my heart or no?
你渴望占有我的心吗?
Don't you wanna run?
你难道不想奔跑吗?
I'll get away
我会逃离的
Don't you wanna fly?
你难道不想飞翔吗?
I'll get away
我会逃离的
Don't you wanna
你难道不想
Don't you wanna
你难道不想
Get away?
逃离吗?
Don't you wanna run?
你难道不想奔跑吗?
I'll get away
我会逃离的
Don't you wanna fly?
你难道不想飞翔吗?
I'll get away
我会逃离的
Don't you wanna
你难道不想
Don't you wanna
你难道不想
Get away?
逃离吗?
Get away
逃离
Get away
逃离
Don't you wanna run?
你难道不想奔跑吗?
I'll get away
我会逃离的
Don't you wanna fly?
你难道不想飞翔吗?
I'll get away
我会逃离的
Don't you wanna
你难道不想
Don't you wanna
你难道不想
Get away?
逃离吗?
Don't you wanna run?
你难道不想奔跑吗?
I'll get away
我会逃离的
Don't you wanna fly?
你难道不想飞翔吗?
I'll get away
我会逃离的
Don't you wanna
你难道不想
Don't you wanna
你难道不想
Get away?
逃离吗?
Don't you wanna run?
你难道不想奔跑吗?
I'll get away
我会逃离的
Don't you wanna fly?
你难道不想飞翔吗?
I'll get away
我会逃离的
Don't you wanna
你难道不想
Don't you wanna
你难道不想
Get away?
逃离吗?
Don't you wanna run?
你难道不想奔跑吗?
I'll get away
我会逃离的
Don't you wanna fly?
你难道不想飞翔吗?
I'll get away
我会逃离的
Don't you wanna
你难道不想
Don't you wanna
你难道不想
Get away?
逃离吗?

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(11)