侯官

她大路他二路都是他路囧
Girls Girls - Icona Pop

小豆之家:

Icona Pop是一个瑞典DJ合成流行乐二人组,在电子室内音乐、朋克和独立流行具有一定影响。 Icona Pop组合成立于2010年,由Aino Jawo和 Caroline Hjelt组成。 Aino Jawo出生于1986年7月7日。 Caroline Elizabeth Hjelt则出生于1987年11月8日。 有一段时间,主要在伦敦演唱,在那里他们吸引了国际各界的关注,这包括首张单曲“Manners”在法国Kitsune音乐和“Nights Like This“在英国Mercury创下个人记录。其他歌曲包括“Lovers to Friends”、“Sun Goes”、“We Got The World”和“I Love It”等等。

Don't see your name, I bet you have a cool one baby
虽不知你的名字,但我打赌它会很酷
You wanna play, just whisper in my ear and maybe
你想玩玩的话,也许在我耳边说一声就可以
Some nights I remember, some nights I forget
这样的一夜情,有些我记得,有些已经忘了
There's boys I like better but there's no regrets but there's no regrets
我喜欢出色的男孩,可无所谓我没什么遗憾

Girls, girls, wanna feel it
女孩啊女孩,只喜欢享受这种感觉

Hearts pumping, overheating
心潮澎湃,飘飘欲仙
Girls, girls, live and breathe it
女孩啊女孩,就这样灯红酒绿地活着吧
Hearts broke a million times, around
身边的人令我心碎过无数次
We dance it off
不说了,我们尽情舞蹈吧
Girls, girls, wanna feel it
女孩啊女孩,只喜欢享受这种感觉
Never get enough, yeah
乐在其中,从不知足

I lose control, I spin around in circles baby
我疯狂地转啊转,根本停不下来
And if I fall, I'll deal with that tomorrow, maybe
如果我摔倒了,明天也许就会好了
Some nights I remember, some nights I forget
这样的一夜情,有些我记得,有些已经忘了
There's boys I like better but there's no regrets but there's no regrets
我喜欢出色的男孩,可无所谓我没什么遗憾

Girls, girls, wanna feel it
女孩啊女孩,只喜欢享受这种感觉
Hearts pumping, overheating
心潮澎湃,飘飘欲仙
Girls, girls, live and breathe it
女孩啊女孩,就这样灯红酒绿地活着吧
Hearts broke a million times, around
身边的人令我心碎过无数次
We dance it off
不说了,我们尽情舞蹈吧
Girls, girls, wanna feel it
女孩啊女孩,只喜欢享受这种感觉
Never get enough, yeah
乐在其中,从不知足

Girls, girls, wanna feel it
女孩啊女孩,只喜欢享受这种感觉
Hearts pumping, overheating
心潮澎湃,飘飘欲仙
Girls, girls, live and breathe it
女孩啊女孩,就这样灯红酒绿地活着吧
Hearts broke a million times, around
身边的人令我心碎过无数次
We dance it off
不说了,我们尽情舞蹈吧
Girls, girls, wanna feel it
女孩啊女孩,只喜欢享受这种感觉
Never get enough, yeah
乐在其中,从不知足

Boy, you gotta do it right
你这家伙干得漂亮
Even if it's for one night
来吧,哪怕只是一个晚上
Boy, you gotta do it right
你这家伙干得漂亮
Even if it's for one night
来吧,哪怕只是一个晚上

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(4)