侯官

她大路他二路都是他路囧
My One And Only Love - Lila Downs

土媚儿:

歌手Lila Downs的真情演唱,浪漫开怀,情意绵绵。宽阔的大湖像一只瓷盘。小草儿心田里多么欢畅!绿色的叶儿晶莹滴翠,就像有色玻璃上的写生画。

 


《My One AndOnly Love


The very thought of you makes my heart sing

思绪触及你时,我的心就渴望歌唱,

Like an April breeze

就像含着清风的四月,

On the wings of spring

借着初春的睡意,朦胧着我的心房。

And you appear in all your splendor

粼粼光影中,你循迹而至,

My one and only love

对我说,你是我的挚爱。

The shadow's fall and spread their

就连你那多情的影子,

Mystique charms in the hush of night

也在这静谧的夜晚,学会停驻。

While you're in my arms

于是,我揽你入怀,

I feel your lips, so warm and tender

蜻蜓点水般掠过你温热的唇,

My one and only love

对你说,你是我的挚爱。

The touch of your hand is like heaven

我感受你手中紧握的,

A heaven that I've never known

我从未见过的一种坚定;

The blush on your cheek

我凝视你脸颊明媚的,

Whenever I speak

我从未见过的一种欢喜。

Tells me that you are my own

我告诉我自己,你是我的挚爱。

You fill my eager heart with

我渴求的,奢望的,

Such desire

都在你的凝视下得到满足;

Every kiss you give

你给予的,馈赠的,

Sets my soul on fire

都在我的灵魂中留下印痕。

I give myself in sweet surrender

不曾屈服的我,不曾哀怨的我,

My one and only love

甘愿套上你的枷锁。

The touch of your hand is like heaven

我感受你手中紧握的,

A heaven that I've never known

我从未见过的一种坚定;

The blush on your cheek

我凝视你脸颊明媚的,

Whenever I speak

我从未见过的一种欢喜。

Tells me that you are my own

我告诉我自己,你是我的挚爱。

You fill my eager heart with

我渴求的,奢望的,

Such desire

都在你的凝视下得到满足;

Every kiss you give

你给予的,馈赠的,

Sets my soul on fire

都在我的灵魂中留下印痕。

I give myself in sweet surrender

不曾屈服的我,不曾哀怨的我,

My one and only love

甘愿套上你的枷锁,

Love

我的挚爱。







评论

热度(11)