侯官

她大路他二路都是他路囧
Everything Black - Unlike Pluto、Mike Taylor

小豆之家:

Shadows fall over my heart
这阴影覆盖着我的心
I black out the moon
掐灭了这月亮的光辉
I wait for you to come around
我等待你来到我身边
You got me dancing in the dark
挽着手在夜色中共舞
I've closed my eyes
不知何时我阖上双眼
But I won't sleep tonight
但知道我将不会入梦

Baby,you should come with me
跟我来吧,我的佳人
I'll take you to the dark side
让我们一起坠入无边黑暗
Me and you,you and me
你我在深夜的街道上相拥
Do bad things in the night time
在黑夜的掩护下做些坏事儿
Baby,you should come with me
和我走吧,宝贝
And we can kill the lights
让我们扼杀这世界的光明
Hit the lights with a blackout,blackout
熄灭这万家灯火
Hit the lights with a blackout,blackout(woo!)
用黑色将这光芒抹去
Black bird,black moon,black sky,black light
黑色的鸟儿,黯淡的月色,漆黑的夜空,昏暗的灯光
Black,everything black
黑色,一切都是黑色
Black heart,black keys
黑暗的内心,潘多拉魔盒的钥匙
Black diamonds
黑色的钻石熠熠生辉
Blackout,black,everything black
沉沦吧,沉沦在这化不开的黑色中
Black,everything,everything all black
黑色,一切都是黑色
Everything,everything all black
世界浸没在这黑色中
Everything,everything all black
黑色,一切都是黑色
Everything,everything black
世界堕落在这黑色中
In a nocturnal state of mind
这夜间迸发出的思绪
Children of the night
滋养着夜之子
But it's the only way alive
但这是活着的唯一途径了
This black hole's pulling me inside
无底的黑洞诱引着我
Of this black heart,this black soul
诱引着我黑暗的内心,无可救药的灵魂
Underneath this black,black sky
在这浓重的黑色天幕之下
Baby,you should come with me
跟我来吧,梦中情人
I'll take you to the dark side
让我们跃入黑色极乐世界
Me and you,you and me
你我在子夜时分的街头
Do bad things in the night time
趁着夜色做些见不得光的事儿
Baby,you should come with me
和我走吧,我的挚爱
And we can kill the lights
让我们扼杀这世界的光明
Hit the lights with a blackout,blackout
熄灭这万家灯火
Hit the lights with a blackout,blackout(woo!)
用黑色将这光芒抹去
Black bird,black moon,black sky,black light
黑色的鸟儿,黯淡的月色,漆黑的夜空,昏暗的灯光
Black,everything black
黑色,一切都是黑色
Black heart,black keys
黑暗的内心,潘多拉魔盒的钥匙
Black diamonds
黑色的钻石熠熠生辉
Blackout,black,everything black
沉沦吧,沉沦在这化不开的黑色中
Black,everything,everything all black
黑色,一切都是黑色
Everything,everything all black
世界浸没在这黑色中
Everything,everything all black
黑色,一切都是黑色
Everything,everything black
世界堕落在这黑色中
Baby,you should come with me
跟我来吧,梦中情人
Me and you,you and me
你我在子夜时分的街头
Baby,you should come with me
和我走吧,我的挚爱
And we can kill the lights
让我们扼杀这世界的光明
Hit the lights with a blackout,blackout
熄灭这万家灯火
Hit the lights with a blackout,blackout(woo!)
用黑色将这光芒抹去
Black bird,black moon,black sky,black light
黑色的鸟儿,黯淡的月色,漆黑的夜空,昏暗的灯光
Black,everything black
黑色,一切都是黑色
Black heart,black keys
黑暗的内心,潘多拉魔盒的钥匙
Black diamonds
黑色的钻石熠熠生辉
Blackout,black,everything black
沉沦吧,沉沦在这化不开的黑色中
Black,everything,everything all black
黑色,一切都是黑色
Everything,everything all black
世界浸没在这黑色中
Everything,everything all black
黑色啊,沉醉在这黑暗中
Everything,everything black
世界覆灭在这黑色中

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(15)