侯官

她大路他二路都是他路囧
Alive - Steerner、Tobu

小豆之家:

Waking up and taking chances tonight
起早贪黑只为争取今晚的一搏
I open my eyes and I'm feeling alive
当我睁开朦胧睡眼时我倍感活力四射
You're giving me all the strength that I need
你给予了我我需要的力量与新生
And I wanna know if I can be by your side
我渴望知道如果我可以投靠于你

I don't wanna be anywhere but by your side
我不想归从于任何地方但是归属于你

And I just wanna be here, feeling alive
我倾心于你相配,感到重获新生
Alive, alive, alive
重获新生,犹如凤凰涅槃,活力四射

Waking up and taking chances tonight
起早贪黑只为争取今晚的一搏
I open my eyes and I'm feeling alive
当我睁开朦胧睡眼时我倍感活力四射
You're giving me all the strength that I need
你给予了我我需要的力量与新生
And I wanna know if I can be by your side
我渴望知道如果我可以投靠于你

I don't wanna be anywhere but by your side
我不想归从于任何地方但是归属于你
And I just wanna be here, feeling alive
我倾心于你相配,感到重获新生
Alive, alive, alive
重获新生,犹如凤凰涅槃,活力四射

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(12)