侯官

她大路他二路都是他路囧
I Put A Spell On You (Radio Edit) - Shane MacGowan、Johnny Depp、Nick Cave、Bobby Gillespie、Chrissie Hynde、Mick Jones、Paloma Faith、Eliza Doolittle

小豆之家:

I put a spell on you
我对你下了咒语
Because you're mine
因为你是我的
You better stop the things that you do
你最好放下你的工作
I say watch out
给我小心点
I ain't lyin'
我没在开玩笑
I ain't lyin'
这是命令

I gonna take note on your
我要盯着你
Full and around
无时无刻 全方位的
I gonna take note on your
我要给你记上一笔
Put me down
你总是贬低我
I put a spell on you
我对你下了咒语
Because you're mine
我要你只属于我
I put a spell on you
我对你下了咒语
Because you're mine(because you're mine)
因为你是我的人
You better stop the things that you do
你最好放下你的工作
You better watch out
你最好给我注意点
Because I ain't lyin', oh no
我是认真的 这是命令
I can't stand it
我已经受够了
You're runnin' 'round
你总是四处奔波
I can't stand it
我已经受够了
I'm nothing around
我一无所有
Well I put a spell on you
我对你下了咒语
Because you're mine
因为我要你只属于我


I put a spell on you
我对你下了咒语
Because you're mine
因为你是我的人
You better stop the things that you do
你最好放下你的工作
Watch out
小心点
I ain't lyin'
我没在开玩笑
No no no
真的
I can't stand it
我已经受够了
You're runnin' 'round
你总是四处奔波
I can't stand it
我已经受够了
You put me down
你总是贬低我
I put a spell on you
我对你下了咒语
Because you're mine
因为你是我的人
Because you're mine
你是我的人
Because you're mine
你是我的人

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(10)