侯官

她大路他二路都是他路囧
Three Words - Before You Exit

小豆之家:

When the sun shines through my window,
当阳光洒进我的窗
I always think of you.
我总是想起你
You've got the eyes of an angel,
你的眼睛像天使一般清澈纯洁
you're every dream come true.
你使我美梦成真
That night, goes through my head.
那晚,我心神迷醉
I try to rewind.
我不停回想

My girl, you're just,
我的女孩,你就是
one, one, one of a kind.
我的唯一
When I give up, and fall down,
当我放弃,当我跌倒
you always get me through.
你总是使我重新振作
It reminds me of our love,
这使我想起了我们的爱
and everything with you.
和一切关于你的事
When it comes, to times like this,
想到这,我要说
I love what you do.
我爱你的一举一动
It's three words in every language,
千言万语汇成我爱你
it's how much.
很爱很爱

When I look across the skyline,
当我远眺天际线
you're runnin' through my mind.
你就这样飘进了我的思绪
When trees sway in the nighttime,
当林木在夜晚摇晃
you're the one I find.
你就是我找寻的那个人
As the days go by slowly,
时间缓缓流逝
I want to hold you close.
我只想紧紧抱着你
I love you so much.
我爱你
Girl you'll never know!
女孩,你永远都不会知道
When I give up, and fall down,
当我放弃,当我跌倒
you always get me through.
你总是使我重新振作
It reminds me of our love,
这使我想起我们的爱
and everything with you.
和一切关于你的事
When it comes, to times like this,
想到这,我要说
I love what you do.
我爱你的言行举止
It's three words in every language,
千言万语汇成我爱你
it's how much, I love you.
我是那么爱你
I love you.
我爱你
I love you.
我爱你
I love you.
我爱你
When I give up, and fall down,
当我放弃,当我跌倒
you always get me through.
你总是使我重新振作
It reminds me of our love,
这使我想起我们的爱
and everything with you.
和一切关于你的事
When it comes, to times like this,
想到这,我要说
I love what you do.
我爱你的一举一动
When I give up, and fall down,
当我放弃,当我跌倒
you always get me through.
你总是使我重新振作
It reminds me of our love,
这使我想起我们的爱
and everything with you.
和一切关于你的事
When it comes, to times like this,
想到这,我要说
I love what you do.
我爱你的一举一动
It's three words in every language,
千言万语汇成我爱你
it's three words in every language.
千言万语汇成三个字
It's three words in every language.
千言万语汇成我爱你
It's how much, I love you.
我是那么爱你

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(12)