侯官

她大路他二路都是他路囧
Beautiful Life - Lost Frequencies、Sandro Cavazza

小豆之家:

Anywhere you wanna go,
无论你想去到哪里
I'll follow
我都会跟随你寸步不离
Mountain I am River low
你是高山 我就是蜿蜒在山中的河川
I'll follow
与你日夜相伴
Take me to the water
就带我去到那爱河边
Drown me in love,whatever you want
让我沉醉其间 任你爱抚差遣

Mountain I am River low
你是高山 我就是蜿蜒在山中的河川
I'll follow
与你日夜相伴
It's a beautiful beautiful Life
世间万物都是如此美好
Beautiful beautiful Life
我的心情也无比美妙
Beautiful beautiful Life
生活缤纷闪耀
With you
与你相伴 一切都是那么美好
Anywhere you wanna go,
无论你想去到哪里
I'll follow
我都会跟随你寸步不离
Mountain I'm hear the flow
你是高山 我就是蜿蜒在山中的河川
I'll follow
与你日夜相伴
Take me to the water
就带我去到那爱河边
Drown me in love,whatever you want
让我沉醉其间 任你爱抚差遣
Mountain I am River low
你是高山 我就是蜿蜒在山中的河川
I'll follow
与你日夜相伴
Beautiful beautiful Life
世间万物都是如此美好
Beautiful beautiful Life
我的心情也无比美妙
Beautiful beautiful Life
生活缤纷闪耀
With you
皆因有你的美好
Anywhere you wants to go
皆因有你的天涯海角

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(25)