侯官

她大路他二路都是他路囧
No More Sad Songs - Little Mix/MGK

粉色味蕾的悲伤:

就喜欢这种欢快的歌曲!听了会使人高兴,前奏一出就爱上了,希望全世界都No More Sad Songs,全世界的人都开心

I keep trying,nothing's working,
我一直尝试,却无从知晓,
I still wanna know if you're alone,
我想知道你是否孤身一人,
I keep trying to put this behind me,
我试图抛却这些是非,
I still wanna know who's taking you home,
但我想知道是谁带你回家,
For tonight,I'm going to get my mind off it,
今晚我已抛却一切,
Don't care that someone 's got his hands all over my body,
不去在意是谁触碰我的身体,
Stay out all night,go where the music is loud so I don't have to think about it,
走出家门,来到音乐最噪的地方,
I'm beggin' please don't play,
请不要播放那些,
No more (sad songs),
令人悲伤的歌,
No more (sad songs),
令人伤感的歌,
No more (sad songs),
令人寂寞的歌,
I'm beggin' please don't play,
请不要播放那些,
No more (sad songs),
让我孤独的歌,
No more (sad songs),
让我伤心的歌,
No more (sad songs),
让我心碎的歌,
I'm beggin' please don't play,
请不要播放伤情之歌,
Dancing with danger,
在危险边缘起舞,
No more (sad songs),
请不要播放伤情之歌,
Talking to strangers,
与陌生人聊天,
Don't care where I go,
和谁都可以,
Just can't be alone,
只是别一个人,
They'll never know me like you used to know me,no~,
但只有你最懂我,
For tonight,I'm going to get my mind off it,
今晚我已抛却一切,
Don't care that someone 's got his hands all over my body,yeah~,
不去在意是谁触碰我的身体,
Stay out all night,go where the music's loud so I don't have to think about it,
走出家门,来到音乐最噪的地方,
I'm beggin' please don't play,
请不要播放那些,
No more (sad songs),
令人悲伤的歌,
No more (sad songs),
令人伤感的歌,
No more (sad songs),
令人寂寞的歌,
I'm beggin' please don't play,
请不要播放那些,
No more (sad songs),
让我孤独的歌,
No more (sad songs),
让我伤心的歌,
No more (sad songs),
让我心碎的歌,
I'm beggin' please don't play,
请不要播放那些,
No more sad songs,
让我孤独的歌,
(No,no more sad songs),
让我伤心的歌,
No more sad songs,
让我心碎的歌,
No more sad songs,
令人悲伤的歌,
(No,no more sad songs),
令人伤感的歌,
No more sad songs(oh~),
令人寂寞的歌,
Taste of the good life ,
遍尝人间苦乐的你,
can you keep pace,
愿意跟上我的步伐吗,
can you ride shotgun in the fast lane with your eyes wide shut,
闭上眼睛,随我一路狂奔,
Tell me do you have faith in me,
你愿意相信我吗,
Stay the whole night till you feel the sun rays,
陪我整夜等待日出,
can you forget everything your man sayin',
忘掉他对你说的所有话,
And let all of our pain be the champagne,
将他给的痛苦化作美酒,
Let me take the wheel from here,
我们现在就离开这里,
And penthouse suite chill from here,
离开他给你的镀金笼子,
Show you the real is here,
让我告诉你生活应该如何,
Stare at the skies with you,
当我们共同仰望天空,
Only got eyes for you,
而我的眼里只有你,
Even when the light off,I'm visualizing you,
即使一片漆黑,我也在黑暗中搜寻你的身影,
I see your wonderwall and I get close to you,
当你犹豫不决时,我逐渐接近你,
I watch you let it fall and get it emotional,
我看着你的心理防线逐渐溶解,
Erase the past,we are free at last,
忘记过去,跟我享受自由吧,
I'm beggin' please don't play,
请不要播放那些,
No more (sad songs),
令人悲伤的歌,
No more (sad songs),
令人伤感的歌,
No more (sad songs),
令人寂寞的歌,
I'm beggin' please don't play,
请不要播放那些,
No more (sad songs),
让我孤独的歌,
No more (sad songs),
让我伤心的歌,
No more (sad songs),
让我心碎的歌,
I'm beggin' please don't play,
请不要播放那些,
No more sad songs,
让我孤独的歌,
(No,no more sad songs),
让我伤心的歌,
No more sad songs,
让我心碎的歌,
No more sad songs,
令人悲伤的歌,
(No,no more sad songs),
令人伤感的歌,
No more sad songs,
令人寂寞的歌。

评论

热度(20)