侯官

她大路他二路都是他路囧
Overflow - Ghost Loft

小豆之家:

Some say the world gets smaller
常道,知之越广
The more that you know
世界就越小
Hearts grow bitter
年岁增长
The older we grow
却感觉世间艰苦
We're all just dust in the wind
我们都是风中的尘土
We can't comprehend
无法了悟

The ways of this world
世界的奥义
Of this I'm sure
我确定
I'm running on empty
身体在奔跑心中却空虚
But got a ways to go now
开始了解
And it's always the same thing
总是一样
I won't let you down now
现在我再也不会让你失望了
When I'm running on empty
当我向前跑头脑却一片空
You're more than enough
你比山还高
More than enough
比海还深
To make me feel complete
有你我才感觉完整
More than enough
壮丽的你
More than enough
与众不同
To make me feel complete
让我感觉完整
You are my overflow
你是我多出来的部分

You are my overflow
你是我这个世界之外的部分

I see the slope getting steeper
越来越陡
The higher we go
我们爬的越高
The further along
走得越远
The less it shows
见得越少
I walk this road less traveled
走在这条路上
In search to find
找寻着
Hopes and fears
我们落在身后的
We've left behind
希望和恐惧
I'm running on empty
什么都不想的向前跑
But got a ways to go now
但心中早已明了
And it's always the same thing
还不总是一样
I won't let you down now
不会再让你失望了
When I'm running on empty
放空一切只是跑
You're more than enough
你总是超乎想象
More than enough
不可思议
To make me feel complete
让我感到完整
More than enough
你是幻想是现实
More than enough
是黑白是彩色
To make me feel complete
是我一直找寻的
You are my overflow
你是山河是大海

You are my overflow
你是我梦中的空的梦

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(19)