侯官

她大路他二路都是他路囧
Jungle - Emma Louise

No Comebacks:

Jungle
莽丛
Emma Louise

In a dark room we fight,
昏暗空屋里,我们互相缠斗
make up for our love.
弥补我们的多余的爱情
I've been thinking, thinking about you,
我长久地想着,想着你,
about us.
想着我们
And we're moving slow,
我们动作迟钝缓慢
our hearts beat so fast.
我们心跳如此剧烈
I've been dreaming, dreaming about you,
我总是在梦见,梦见你,
about us.
梦见我们

Hey, hey, hey, hey.

My head is a jungle, jungle
我思绪迷乱,如同莽丛一片
My head is a jungle, jungle
我思绪迷乱,如同莽丛一片
My head is a jungle, jungle
我思绪迷乱,如同莽丛一片
My head, oh.
我的脑中一团糟

I was speaking soft,
我轻声低语
see the pain in your eyes
你目含隐忍
I've been feeling, feeling for you,
我也一并感受这苦痛,为你
my love.
我爱
And our bodies are tired,
而纵使我们体力已竭
our shadows will dance
我们的身魂也将起舞
I've been aching, aching for you,
我会一同承受这酸楚,为你
my love.
我爱

My head is a jungle, jungle
我思绪迷乱,如同莽丛一片
My head is a jungle, jungle
我思绪迷乱,如同莽丛一片
My head is a jungle, jungle
我思绪迷乱,如同莽丛一片
My head, oh.
我的脑中一团糟

My love is wasted, sorry for this
我心怀愧疚,明知爱已无望
I never meant to be
我却从未意料
hurting ourselves, hurting ourselves
这结局两败俱伤
And I'm complicated,
而我又是如此耽于虚妄
you won't get me out of trouble
即使是你也无法令我解脱
understanding myself, understanding
myself
这心绪作茧自缚
My love is wasted, sorry for this
我心怀愧疚,明知爱已无望
I never meant to be
我却从未意料
hurting ourselves, hurting ourselves
这结局两败俱伤
And I'm complicated,
而我又是如此耽于虚妄
you won't get me out of trouble
即使是你也无法令我解脱
understanding myself, understanding
myself
这心绪作茧自缚

My head is a jungle, jungle
我思绪迷乱,如同莽丛一片
My head is a jungle, jungle
我思绪迷乱,如同莽丛一片
My head is a jungle, jungle
我思绪迷乱,如同莽丛一片
My head, oh, oh, oh, oh oh...
我的脑中一团糟



(依旧自译,主要是歌好听…)

评论

热度(3)