侯官

她大路他二路都是他路囧
Little Doubts - Spirix、Aviella

小豆之家:

Seeing is only believing
眼见为实
And from what I have seen I'll be leaving
因我亲眼所见 我将决然离去
You gave me no chance for the healing
你根本不给我治愈自己的机会
My mind cannot take all the feeling
我的心灵已无法承受如此复杂的情感

You put me through
你让我经历了

Things I wouldn't do to ya
那些我不会让你经历的撕心裂肺的痛
Threw me overboard
将我抛在脑后

Not listening
从不听我说的话
We ain't friends no no
我们已不是朋友
You're losing
你正在输掉你的爱情

You're missing out
你正在错过补救的机会
On what Im about
哦 我要
'Cause your little doubts
引起你的疑惑
You're little doubts
你的小小的疑惑

Oh I am free
哦 我终于自由了
Livin for me
终于为我自己生活
You're gonna be
你将会
All your little doubts
你全部的小疑问
All your little doubts
你全部的小疑问
All your little doubts
你全部的小疑问
All your little doubts
你全部的小疑问
All your little doubts
你全部的小疑问

All your little
你全部的小疑问

Falling in love is the hardest
坠入爱河是最难的事
When you know that you cant be the smartest
你知道 你不是最聪明的人
You call me up
你给我打电话
I don't know for what
我却不知为何
Say I'm your drug
你说我是你的毒品
You say I'm your only one
你说我是你的唯一
I'm closing in here we go again and now
我渐渐靠近 然后我们再一次复合

The next one feels like
下一次复合感觉就像
It's a heartbreak, for my sake
一次彻底的心碎 为我自己着想
Letting you go, so my my world don't shake
让你离开 才能让我的世界停止震动
And I don't know how much more of this I can take
我不知道我还能承受多少

You're missing out
你正在输掉你的爱情
On what Im about
哦 我要
'Cause your little doubts
引起你的疑惑
You're little doubts
你的小小的疑惑

So I am free
哦 我终于自由了
Livin for me
终于为我自己生活
You're gonna be
你将会
All your little doubts
你全部的小疑问
All your little doubts
你全部的小疑问
All your little doubts
你全部的小疑问
All your little doubts
你全部的小疑问
All your little doubts
你全部的小疑问

All your little
你全部的小疑问
All your little
你全部的小疑问
All your little doubts
你全部的小疑问
All your little doubts
你全部的小疑问
All your little doubts
你全部的小疑问
All your little doubts
你全部的小疑问
All your little
你全部的小疑问

小豆之家敬上!

评论

热度(19)