侯官

她大路他二路都是他路囧
Dangerous - DEAMN

小豆之家:

I was a little girl
我像一个不谙世事的女孩
You brought a fire to my world
你为我的世界,带来了一簇焰火
I’ve been shy
我腼腆害羞
I’ve been silent for too long
沉寂了如此之久
You bring me the sunlight
你把破晓的阳光,带至我身旁
You bring me the sunlight
你把破晓的阳光,带至我身旁

Don’t know why
不知为何
I see the love in your eyes
我发现了,你眼中充斥的爱意
Call me wild
我天性不羁
You make me feel so alive
你使我重获新生
We met in the summer
我们于仲夏相逢
We met in the summer
我们于仲夏相逢

Dancing in the dark
在夜色中翩翩起舞
No one can save us
无人能阻止我们的沉沦
No one can save us
无人能阻止我们的沉沦
We’re like the shooting stars
我们让星辰几近陨落
Your love is dangerous
你的爱让人沉迷其中欲罢不能
Your love is dangerous
深邃且无比危险
Dangerous
如此危险....

You make me happy
你使我陷入极乐之中
It feels so good
那感觉无比奇妙
You drive me crazy
你让我几近癫狂
It feels so good
美妙的无法言说
You make me happy
因你我陷入极乐之中
It feels so good
那感觉无比奇妙
You drive me crazy
你让我几近癫狂
It feels so good
美妙的无法言说

You make me happy
你使我陷入极乐之中
It feels so good
那感觉无比奇妙
You drive me crazy
你让我几近癫狂
It feels so good
美妙的无法言说

You and I
你和我
We’re like fireworks in the sky
如同夜空中绽放的烟火
Get me high
飘飘欲仙
I’m going out of my mind
我渐入疯狂
You bring me the sunlight
你把破晓的阳光,带至我身旁
You bring me the sunlight
你把破晓的阳光,带至我身旁
Don’t know why
不知为何
I see the love in your eyes
我发现了,你眼中充斥的爱意
Call me wild
我天性不羁
You make me feel so alive
你使我重获新生
We met in the summer
我们于仲夏相逢
We met in the summer
我们于仲夏相逢

Dancing in the dark
在夜色中翩翩起舞
No one can save us
无人能阻止我们的沉沦
No one can save us
无人能阻止我们的沉沦
We’re like the shooting stars
我们让星辰几近陨落
Your love is dangerous
你的爱让人沉迷其中欲罢不能
Your love is dangerous
深邃且无比危险
Dangerous
如此危险....

Your love is dangerous
你的爱让人沉沦
Dangerous, dangerous
欲罢不能...
Your love is dangerous
你的爱让人沉沦
Dangerous, dangerous
如此危险...

You make me happy
你使我陷入极乐之中
(Dangerous)
危险至极......
You drive me crazy
你让我几近癫狂
It feels so good
美妙的无法言说
You make me happy
你使我陷入极乐之中
(Dangerous)
如此沉沦
You drive me crazy
你让我几近癫狂
It feels so good
美妙的无法言说

You make me happy
你使我陷入极乐之中
It feels so good
感觉无比奇妙
You drive me crazy
你让我几近癫狂
It feels so good
美妙的无法言说

(Oh baby)Your love is dangerous
(噢,宝贝)你的爱让人沉沦
(Dangerous)
(如此危险)
Dangerous, dangerous
危险至极

小豆之家敬上!

评论

热度(14)